tiistai 3. toukokuuta 2016

YKSI KUUKAUSI JÄLJELLÄ???



En pysty uskoa, etta neljan viikon paasta ma oon lentokoneessa matkalla suomeen, enka vaan lomalle, vaan oikeesti takas, ilman etta tuun parin viikon paasta tanne.
Mun vuos taalla on ollut mun koko elaman paras vuosi. Mun oli tarkotus olla taalla koko lukio/high school loppuun, mutta asiat ei aina mene suunnitelmien mukaan ja multa onkin kyselty paljon mika sai mun mielen muuttumaan. Ma en toivois mitaan yhta paljon et voisin olla taalla viela ens vuoden ja sen jalkeen jatkaa yliopistossa taalla, mut sit ku oikeesti ajattelen ni en oo valmis muuttamaan lopullisesti pois mun kotimaasta. En vaan viela oo henkisesti valmis jattamaan kaikkea mun Suomi elamassa ja jatkamaan tata unelmaa taalla. Oon siis paattanyt menna tsemppaamaan lukion loppuun Suomessa, ja suomesta lahtea sitten takaisin maailmalle.  Oon saanu jo parista yliopistosta viestia ja oon jo aika varma mihin yliopistoon ma haluan hakea, mut mun on pakko teha hulluna toita Suomessa jotta paasen sinne.

Mua ahistaa miettia mun lahtoa enka oo sita oikeestaan yhtaan viela miettiny. Mulla on taalla ihan sairaasti kavereita ja mun elama vaan on niin unelmaa etten pysty sita ees sanoiks kertomaan. Ma oon kokenut taalla elamasta niin paljon, kasvanut henkisesti ja oppinut millasta on oikeesti elaa omillaan ilman etta on aiti kuka tekee ruokaa, siivoo ja pesee pyykkia. Mulle on taalla sattunut ja tapahtunut vaikka ja mita, mutta kaikesta oon vaan oppinut ja kasvanut entista enemman.

Vaikka tekeekin mieli vaan alkaa itkemaan kun ajattelee sita lahtoa, niin silti mulla on niin paljon asioita mita mulla on ikava Suomessa etta oon samalla onnellinen kun paasen sinne palaamaan. Mulla on ihan hirvee ikava suomalaista ruokaa ja säätä, (nyt jotkut varmaan miettii et miten amerikkalaisen ruoan ja floridan saan keskella voi olla ikava suomalaista??) ja muutenkin ikava sellasta normaalia elamaa kotona aitin ja lemmikkien kanssa, koska taalla asuntolassa asuminen on tosiaan vahan erilaista mita olis esim host-perheessa eika taa sovi kaikille ja oon onnekas et mulle on sopinut tosi hyvin.

Haluisin viela tehda yhen questions&answers postauksen tanne, joten jos sulla on mulle jotain kysyttavaa niin feel free to ask, voitte laittaa niita kysymyksia vaikka snappiin (krissekinnunen) niin valitsen sielta sitten parhaimpia ja teen niista postauksen kun taas kerkeen :)










Kaikki promkuvat on tallasia ettei kukaan kato kameraa, mut tassa kuvas ma ja cassie naytetaa niin kivoille et valistin tan hahahha

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti