perjantai 11. joulukuuta 2015

Pitkästä aikaa

Moikka... pitkasta aikaa

Ensinnaki oon oikeesti todella, todella, todella pahoillani etten oo kirjottany tanne pitkaan aikaan. Mut yksinkertasesti taa blogi on kuitenki ihan viiminen asia mita teen jos on aikaa, ja mulla on ollu taa koko loppusyksy ihan kauheen kiiretta. Snapissa ja instassa oon kuitenki ollu tosi aktiivinen joten sielta on saanu mun elamaa seurailla kans. Homecomingin jalkeen oli siis halloweenia, on ollu juhlia, oli thanksgiving loma jolloin olin Suomessa viikon. Aika paljon asioita on taas elamassa muuttunu, mutta mun arki on ihan samanlaista ku ennenki.

Nyt mulla on tassa hypparilla parikyt minuuttia aikaa teille tanne jotain kirjotella, mutta tan postauksen jalkeen seuraava postaus luultavasti tuleekin sitten Suomesta, joulun aikoihin. Nyt on siis virallisesti kaikki oppitunnit talta vuodelta ohi. 5 kuukautta mun amerikkalemaa takana ja 6 on edessa. Oon tosi onnellinen taalla ja vaikka en tuliskaan ens vuonna enaan tanne niin osa mun sydamesta on varmasti taalla mun elaman loppuun asti. Ja naa ihmiset taalla, tulee ihan sairaan surullinen olo ku ees miettii et joudun lahtee taalta joskus...

Nyt thanksgivingilla kun suomeen menin, niin monta asiaa oli muuttunut. Mun perheessa on muuttunut paljon asioita ja aidilla on nyt uusi, ihana ja kodikas uusi koti, tykkaan siita tosi paljon. Mun veli oli jotenkin ihmeellisen kiva mulle koko viikon (silla ihan varmasti oli vaan niin ikava mua :3) ja kyllahan ne kaveritkin siella oli. Osa kavereista ei ollu muuttunut yhtaan, mutta jotkut oli muuttunu tosi paljon ja jotkut ei ees ottanu yhteytta vaikka kuuli/tiesi etta olin Suomessa.

Nyt on tyolas viikonloppu tulossa. Meilla on ensi viikolla Mid Term, eli vahan niinkuin koeviikko, mutta taa koe vaikuttaa 25% sun syyslukukauden arvosanaan. Meilla on maanantai vapaa, ja tiistaina alkaa kokeet. Mulla on 2 koetta per paiva, paitsi torstaina vaan yksi koe. Sitten kutsuukin taas Suomi, ja ihana joulu, mun synttarit ja uusivuosi. Ootan niin paljon etta paasen Suomeen jouluksi koska siita on niin pitka aika etta olisin ollu joulun Suomessa ja oltais ihan sillee osteltu lahjoja tms. Ootan myos et paasen juhlimaan mun synttareita mun parhaiden kavereiden kanssa ja tottakai uusivuosi!! Ootan myos et paasen moikkaamaan kavereita Raumalle, siita on jo puol vuotta kun viimeks siela olin :(

Mum cheer kauri loppu heti homecomingin jalkeen ja alotin koripallon. Kerkesin pelata yhen pelin kunnes selka taas alko vaivaamaan. Mulla on nyt ollu 2 kuukautta jo liikuntakielto ja viela yks kuukaus jaljella. Syon lahes joka paiva sarkylaaketta ja valilla oikeesti meinaa jo menna tahan hermo, mutta eikohan taakin tasta helpota.

Tassa on tapahtunu niin paljon etten muista kertoa kaikkea, mutta tassa nyt vahan kuvia, ja muistakaa et voitte aina tulla kysyyn multa mita vaan! Kaikenkaikkiaan oon tosi onnellinen  ja nautin elamasta ihan taysilla :)

// Vietettiin Emmin kans myos Suomen itsenaisyyspaivaa!













Ei kommentteja:

Lähetä kommentti