maanantai 1. helmikuuta 2016

Täällä taas

Moikka kaikille :)
Vihdoin oon paassyt takas jenkkeihin, tai no oon nyt ollu taala viikon. Mulle iski viime viikolla kauhee flunssa meijan huoneen ilmastoinnin takia, mut nyt ollaan flunssasta paasty eroon ja 3 kuukauden liikkakieltokin alkaa olla lopussa. Vihdoin paasen kunnolla treenaan, mulla on itseasias tanaan ekat yleisurheilutreenit, ootan niita niiiin innolla koska toosi monet mun kaverit tekee yleisurheilua talla hetkella.

Missasin kolme viikkoa koulua mun selan takia, joten nyt mulla on ollu tosi paljon kirittavaa, matikka on kaikista pahin koska siina edetaan niin nopeeta, ja se oli ainoo aine mita en voinu teha Suomessa koska mulla ei ollu kirjaa mukana, ja matikan kirja on ainoo kirja mika ei oo netissa.

Tan viikon aikana ei oo kauheesti mitaan tapahtunu, viikonloppu naytti silta etta se ois menny ihan pieleen koska tuli niin paljon muutoksia suunnitelmiin, mut onneks loppujenlopuks kaikki suunnitelmat onnistu :) Nyt alkaa taas uus viikko, ja talla hetkella musta tuntuu etten haluu muuttaa mun elamassa mitaan. Jotenki nyt kaikki rullaa ja on hyva mieli koko ajan. Vitsi mulla oli ikava tata tunnetta.

Nyt pitaa kiirehtia bilsan tunnille, tassa parit kuvat viikonlopulta :)





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti